OFTE STILTE SPØRSMÅL

FOR PRIVATKUNDER

Jeg er en privatperson. Kan jeg kjøpe produkter direkte fra dere?
Våre produkter er primært beregnet for videresalg gjennom våre forhandlere. Derfor tilbyr vi ikke direkte salg til privatpersoner.​

Hvor kan jeg kjøpe produktene deres?
Våre produkter selges i butikker over hele Norge. Besøk din lokale kreative butikk for å handle. Spør om de kan bestille inn varer du savner.

Kan jeg bestille hos dere dersom jeg har en bedrift/organisasjonsnummer?
Nei, vi selger kun til bedrifter som driver med videresalg og har enten en fysisk butikk eller en nettbutikk. Hvis du ønsker å bli forhandler, kan du kontakte oss for mer informasjon om hvordan du kan registrere deg som kunde.

FORHANDLERE

Hvordan kan jeg bli forhandler av deres produkter?
Ønsker du å bli kunde hos oss? Ta kontakt på global@globalhobby.no for mer informasjon og registrering.

Hvordan kan jeg få støtte til markedsføring av produktene deres?
Ta kontakt med din dedikerte salgsrepresentant for å diskutere tilgjengelige ressurser og muligheter.​

PRODUKTINFORMASJON

Hvor finner jeg informasjon om produktene?
Du kan lese mer om produktene våre i aktueltsaker eller inne på selve produktet. Det jobbes kontinuerlig med å legge til og bedre produktinformasjon. Om det er informasjon du ikke finner, ta kontakt med oss.​

Er det mulig å få prøver på produktene deres?
Vi tilbyr produktprøver til våre forhandlere. Vennligst ta kontakt med oss for mer informasjon om hvordan du kan få tilsendt prøver.​

Hvor finner jeg datablad?
Datablader for våre produkter er tilgjengelige på produktsidene på vår nettside. Hvis du ikke finner det du leter etter, vennligst kontakt oss for assistanse.​

Hvordan får jeg tilgang til mediabank?
Vår mediabank er tilgjengelig for registrerte forhandlere og samarbeidspartnere. For tilgang, vennligst kontakt med oss for innloggingsdetaljer.

KUNDESERVICE

Hvor er hovedkontoret deres?
Hovedkontoret vårt ligger på Møhlenpris i Bergen.​

Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?
Du kan kontakte vår kundeservice via e-post eller telefon. Våre åpningstider og kontaktinformasjon finner du under «Kontakt oss» på nettsiden.

NETTSIDE OG BESTILLING

Jeg har glemt passordet mitt. Hva gjør jeg?
Klikk på «Glemt passord» på innloggingssiden eller i bunnen av nettsiden, og følg instruksjonene for å tilbakestille passordet ditt.